Pages

Sunday, September 30, 2012

~ sErAmMmM... ~

hye guys...first of all thanx for those who viewing my blog...anyway hari ni ada nk share satu cite,agak seram la bg diriku yg mengalaminya hehehe...xtau la korang cmne plak. cte ni jd masa saya form 1 (umo 13 taun la...) msa tu saya study kat salah satu boarding school kat kedah (jeng jeng jeng, cari la kli korg tau hihihi) biasa la klu bdak baru masuk skolah ni senior2 akan cte mcm2 kan, nk tkt2kan ktorg la (tp tjuan asal xnk ktorg wat bnda yg bkan2) msa mgu orientasi tu mcm2 cte dgar, kononnya ada blik asrama pmpuan yg kne palang sbb da bdak mati kepala putus kne kipas la,ada hantu tu la hantu ni la...sampai seram sjuk gak la dgar. bila masuk skolah asrama ni org ckp kte akn jd disiplin kan? so sbg bdak baru yg disiplin (hehe perasan sendri)saya mmg bgn awal tiap2 pagi kononnya nk bsuh bju so xde la berebut2 nnt...slalunye pkul 4pg dah bgn dah, mandi, bsuh baju n solat (msa tu sbuh msuk awal)


nak dijadikan cerita, ada satu mlm ni ada membe sebilik (dorm 12 org sebilik xsilap) dlm pkul 2 or 3 pagi camtu la kejutkan saya nk g toilet. tp mmg mlm tu rasa len mcm dah, rasa seram sjuk je huhu...dgn xpk ape2 saya pun temankan membe saya ni, msa kluar je dr dorm tu nk jln g toilet tbe2 telinga ni terdengar bunyi tapak kaki org jln btul2 blakang ktorg..biasa la bla dah dgar so prasaan ingin tau tu kan ada, yla mna tau membe dorm sebelah ke kan? dgn tak pk panjang maka tertoleh la kepalaku ke belakang nk tgk spe yg brjln tu, TAPI xde org!!! klu korg kat tmpat saya, ape agaknye yg korg pk?huhuhu... (ni pun seram sjuk je rsa msa menaip ni)

adoiyaiiii msa tu mmg dah meremang bulu roma dah...mcm2 dah dlm kpala ni, mulut ni plak gatal menegur so 'tertanya' la kat membe 'hang dgaq xbnyi org jln?' membe plak jwab xdgar...so dgn cekalkan hati trus jln nk p toilet (cm jauh je kan toilet? dorm ktorg hjg,toilet plak hjung so tgah mamai jln pun lambat le sbb tu cm jauh je) msa ngah brjln tu, blh plak dgar lg bnyi tapak kaki org jln tp kali ni mcm ngah seret rantai kaki besi yg berat tu mcm dlm penjara tu...makin lama makin kuat, lagi kuat dan lagi kuat...tp dlm hati ni memberontak tetap nk tau bnyi ape tu...so skali lagi dgn gatal kepala saya pun pusing la and xde ape2...membe sblh pun dah seram sjuk je tgk die, ape lg niat nk ke toilet pun dibatalkan and ktorg lari sekuat hati (mcm acara pcut 100m, klu ktorg msuk confirm mng hehehe) blk dorm ktorg..kunci pntu and dok kat katil diam..esok nye membe saya ni cte kat membe2 len, rpenye2 sblm ni pun mmg ada membe dorm len dah kne sampai ikut dlm toilet and disebabkan perasaan yg tkt amat sgt dorg masuk toilet tu berdua hehehe...
rantai kaki ni la yg saya maksudkan

tp mgkin lumrah kan mna2 skolah asrama msti ada cte seram,btol x?camtu gak klu universiti,kdg2 terfkr gak npe tmpt2 mcm tu yg famous sgt dgn cte2 seram ni...hmm mana tau mgkin pasni kte blh buat kajian kan?

No comments:

Post a Comment